Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ile İran arasındaki müzakerelerin başarıyla sonuçlandığını duyurdu. Şerif, yaptığı açıklamada, “ABD ve İran arasında yapılan yoğun görüşmelerin sonucunda barış anlaşmasına varıldığını memnuniyetle bildiriyoruz. Her iki taraf da, Lübnan dahil olmak üzere tüm cephelerdeki askeri operasyonların derhal ve kalıcı olarak sonlandırıldığını açıklamıştır. Resmi imza töreni 19 Haziran Cuma günü İsviçre’de gerçekleşecektir.”…
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ile İran arasındaki müzakerelerin başarıyla sonuçlandığını duyurdu. Şerif, yaptığı açıklamada, “ABD ve İran arasında yapılan yoğun görüşmelerin sonucunda barış anlaşmasına varıldığını memnuniyetle bildiriyoruz. Her iki taraf da, Lübnan dahil olmak üzere tüm cephelerdeki askeri operasyonların derhal ve kalıcı olarak sonlandırıldığını açıklamıştır. Resmi imza töreni 19 Haziran Cuma günü İsviçre’de gerçekleşecektir.” dedi.
Şahbaz Şerif, Türkiye’ye de anlaşmaya katkılarından dolayı teşekkür etti. Şerif, “Çatışmaya diplomatik bir çözüm bulma konusundaki kararlılıklarından dolayı Amerika Birleşik Devletleri’ne ve İran İslam Cumhuriyeti’ne şükranlarımızı sunarız. Anlaşmaya varılmasındaki destekleri için Katar Devleti’nin değerli liderliğine en içten şükranlarımızı iletiyoruz. Ayrıca, Suudi Arabistan Krallığı ve Türkiye Cumhuriyeti’nin vizyoner liderliklerine bu konudaki devasa katkılarından dolayı özellikle teşekkür etmek istiyorum.” şeklinde konuştu.