Tüketici Harcamalarında Artış Bekleniyor
Tüketici, enflasyon etkisiyle talebi öne çektiği elektronik alışverişlerine geçen yıl 534 milyar TL harcarken, bu yıl da adetlerdeki frene rağmen yaklaşık 800 milyar TL’lik harcama öngörülüyor.
Tüketici Elektroniğine Olan İlgide Artış
Beyaz eşyadan küçük ev aletlerine kadar tüketicinin temel ihtiyaçları için harcama yaptığını belirten MediaMarkt CEO’su Hulusi Acar, 2023’te tüketici elektroniğinde 534 milyar TL harcama yapıldığını, bu yıl ise 750-800 milyar TL arasında bir harcama öngördüklerini ifade etti.
MediaMarkt Türkiye’nin Büyüme Hedefleri
MediaMarkt Türkiye olarak 2024’ten itibaren istihdamı artırmayı planladıklarını belirten Acar, şu anda çalışan sayısını yüzde 4 artırdıklarını söyledi ve yıl sonuna kadar yüzde 10 artışla çalışan sayısını 4 bine çıkarmayı hedeflediklerini dile getirdi.