Beko Europe, Avrupa Operasyonlarını Genişletiyor
Tüm dünyada 150 milyar dolarlık bir pazar haline gelen pişirici kategorisinde, ankastre ürünlerin payı giderek artıyor. Bu trende paralel olarak mutfakta kişiselleştirme eğilimleri de ön plana çıkıyor. Global beyaz eşya sektörünün önde gelen markalarından olan Arçelik ve Whirlpool EMEA’nın Avrupa operasyonlarını birleştiren Beko Europe, 4 markasıyla İtalya’da düzenlenen Eurocucina 2024 fuarına katıldı.
Yenilikçi Tasarımlar ve Sürdürülebilir Ürünler
Beko Europe, fuar kapsamında ziyaretçilerle buluşarak yeni tasarım ve sürdürülebilir ankastre ürün serilerini tanıttı. Ankastre kategorisinde minimalist tasarımlar, akıllı mutfak teknolojileri, sürdürülebilir malzeme kullanımı ve kişiselleştirilmiş mutfaklar öne çıkıyor.
Beko’dan Sürdürülebilirlik Vurgusu
Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Garzanlı, Beko markasıyla sürdürülebilirliği ön planda tutacaklarını belirtti. Garzanlı, “Avrupa’da beyaz eşyadaki liderliğimizi ankastre kategorisinde sunduğumuz kaliteli, sürdürülebilir, yenilikçi ve şık ürün alternatifleriyle pekiştirmeye devam edeceğiz.” dedi.