Aydın’da Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavı için tüm hazırlıklar tamamlandı. İl Milli Eğitim Müdürü ve Bakanlık temsilcisi sınav merkezlerini denetledi.
13 Haziran’da yapılacak Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavı öncesinde Aydın’daki sınav merkezlerinde hazırlıklar tamamlandı. İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yiğit ve Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Öğretim Materyalleri ve İçerik Geliştirme Daire Başkanı Ömer Sarıca, sınav binalarındaki son durumu yerinde inceledi.
Efeler ilçesindeki sınav binalarını ziyaret eden Sarıca ve Yiğit, sınav günü uygulanacak tedbirleri ve hazırlık çalışmalarını denetledi. Sınavların öğrencilerin sağlıklı, sakin ve güvenli bir ortamda gerçekleştirilmesi amacıyla yürütülen çalışmaları yakından takip eden heyet, görevli idareci ve öğretmenlerle de bir araya geldi.
Yapılan incelemelerde, sınavın sorunsuz bir şekilde ilerlemesi için gerekli tüm önlemlerin alındığı gözlemlendi. Öğrencilerin sınav stresini en aza indirecek bir atmosfer yaratılması hedefleniyor.
İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yiğit, sınav sürecinde özveriyle çalışan eğitim yöneticileri ve öğretmenlere teşekkürlerini ileterek, sınava girecek tüm öğrencilere başarılar diledi.